Óriásplakát

„Hisszük, hogy az óriásplakát nem pusztán papír és festék – hanem üzenet, vizuális élmény, gondolat, amit egyszerre látunk!”
„Az utca képeslapja” már régóta köztereink részét képezi. A legkedveltebb kampánymédium, amely egyszerre nyújt esztétikai élményt és hat a vásárlási döntésre. Széles spektrumú lefedettségének köszönhetően, a megfelelő kampány üzenettel párosítva, gyakorlatilag minden célcsoport megszólítására alkalmas.
Nagyobb darabszámban vagy célzottan, kisebb méretű kampányban is hatékonyan alkalmazható reklámeszköz.
A képváltó (ún. PRIZMA) tábláknak köszönhetően egy felületen akár három üzenetet is kommunikálhat, mely összehangolt kreatívtervezéssel folyamatosan fenntartja az észlelők figyelmét. A statikus táblákhoz képest 87 %-os észlelést képes elérni.
Extra méretű táblák

Az egyedi nagyméretű felületek állandó jelenlétet biztosítanak az ország legforgalmasabb útvonalain, az autópályák mellett, megyeszékhelyeken és nagyobb városok bekötő útjai mentén. Nemcsak útbaigazító, felhívó funkciót látnak el, hanem az általános image kialakítását is szolgálják. Előnyük, hogy az állandó jelenlét miatt a helyi fogyasztókat közvetlenül, személyes hangon képesek megszólítani. A többi reklámberendezéshez képest (méretükből adódóan) költségesebb kivitelezésük miatt, elsősorban hosszabb távú közterületi megjelenésre javasoljuk.
Az egyedi kisméretű táblák (EURO méretnél kisebbek) elsősorban lakott területen belül, kifejezetten útbaigazításra, cég vagy üzlet előjelzésére alkalmas, hasznos felületek.
A külső vagy belső megvilágítású hirdető berendezések – a frontlight, backlight, neonreklám, citylight – az egyedi prémium megjelenés kiváló eszközei.
Az indoor felületek elsősorban a bevásárlóközpontokban elhelyezett, célzott vásárlásösztönző reklámok eszközei. Az outdoor citylightok és hirdetőoszlopok az adott reklámkampány kiegészítő elemeiként elszórtan, a neon tetőreklámok és backlightok pedig célzottan, magasan frekventált helyszínen jól funkcionáló, imázs építő megjelenést biztosítanak.
A vektor média olyan közterületi megjelenési forma, amely formátumában és méretében is eltér az óriásplakáttól, ezért jellegében kiemelkedik az utcaképből. Nevét onnan kapta, hogy ugyanazon grafikai terv, vektoros kicsinyítésével/nagyításával kihelyezhető több helyszínre is, a rendelkezésre álló falfelület nagyságához igazítva. Így a látvány egy összehangolt kampánykép.
A kandeláberek vagy oszlopreklámok 4 típusát különböztetjük meg; Eskimo, Eurolux, Toledo, Lengőkaros
Reklámhálók

A belvárosi tűzfalakat dekoráló falfestések vagy építkezési állványokon elhelyezett molinók, reklámhálók egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek Megrendelőink körében.
A közterületi hirdetések „óriása” a klasszikus közterületi reklámhordozókkal szemben, a több száz vagy akár ezer négyzetméteres felületméretet is elérheti, így hangsúlyosságával felejthetetlenné teszi a reklámozott márkát. A megszokottól eltérő forma és a kreatív megjelenés rendkívüli figyelemfelkeltő erővel bír, ami nagyban megnöveli a célcsoporthoz tartozó kontaktusok arányát. A reklámhálók megkülönböztető jellege az alábbiakban rejlik:
- kiemelkedő, monumentális felülettípus, amely hangsúlyosan kiemeli a reklámozott terméket, márkát a médiazajból
- kiváló kiegészítő médiatípus rádió, magazin vagy közterületi kampányok támogatásaként
- mega méretének és frekventált, belvárosi helyszíneken történő elhelyezkedésének köszönhetően rendkívül nagy kontaktusszámot biztosít
- a felületek többnyire megvilágítottak, és elhelyezkedésüknek köszönhetően akár több száz méterről is észlelhetőek
- további speciális effektusokkal és installációkkal (2D-s illetve 3D-s elemekkel vagy LED falas animációval) a vizuális élmény tovább fokozható